Získejte kontrolu nad financemi, protože jen tak zajistíte optimální růst vaší firmy. Pomůžeme vám zvolit správné ceny, odhalit úspory a snížit náklady. Pochopíte, jak pracovat s ekonomickými daty pro váš obchodní úspěch.
Finanční řízení neznamená nic jiného než přemýšlení o nákladech, výnosech a pohybech peněz. Prodávám za adekvátní ceny? Nekupuji zbytečně drahé služby od dodavatelů? Mám dostatek peněz na příští měsíce? Do řízení financí se lze snadno zamotat a přehlédnout důležitá data a výdaje, které vám snižují tržby a zisk.
Ekonom vám poradí, jak financovat investice, sledovat peněžní toky každý měsíc nebo zvolit správné ceny. Díky tomu získáte více zákazníků, nižší náklady a budete vědět, že nad penězi máte kontrolu.
Služby ekonoma jsou tu pro každého, kdo chce mít jistotu ve svých financích. Nabízíme jednotlivé aktivity, ale také komplexní řešení spojené s vedením účetnictví a daňovou evidencí. Jsme partnery se zájmem o finanční zdraví vaší firmy.
Zavádění změn provádíme s citem a ohledem na všechny členy vašeho týmu. Nikdo nesmí mít pocit, že přestává být užitečný. Pamatujeme na to, že podnikání stojí na lidech.
Klient v průběhu roku zjistil, že zřejmě překročí obrat 1 000 000 Kč a stane se plátcem DPH. Žádal o konzultaci, co to pro něj znamená. Vytvořili jsme model pro odvod DPH, díky kterému mohl snadno stanovit cenovou politiku. Zároveň jsme také upozornili na možné úspory u nákladových položek a upravili termíny a způsob komunikace s paní účetní.
Cena: 1.000 Kč/hod (rozsah 3 hodiny)
Klientem se stal finanční manažer malé společnosti. Chtěl si ověřit správnost svého postupu v otázkách nově zaváděného reportingu. Spolu s klientem jsme nastavili analytickou část účetní osnovy pro lepší korespondenci s interními reporty a jejich část nahradili daty přímo z účetního programu. Odstranili jsme duplicitní práce a zařadili výuku základů podvojného účetnictví. S klientem spolupracujeme dlouhodobě v pravidelných krátkých konzultacích dílčích problémů společnosti.
Cena: 1.000 Kč/hod (rozsah 1 – 2krát měsíčně po 2 hodinách)
Klient zaměstnává své pracovníky snad na všechny existující způsoby. Zaměstnance na plné i částečné úvazky, externí pracovníky, brigádníky (studenty a ženy na mateřské dovolené). Obrátil se na nás s prosbou o kontrolu těchto pracovněprávních vztahů ve smyslu finančních odměn a jejich výhodnosti z hlediska zaměstnanců i zaměstnavatele. Provedli jsme daňovou optimalizaci pro některé pracovníky (správné uplatnění zákonných daňových úspor), změnili některé pracovní smlouvy a vytvořili úsporu řádově 60 000 Kč úpravou systému benefitů a odměn (aniž by to mělo vliv na výši reálných odměn pro pracovníky).
Cena: 1.000 Kč/hod (rozsah 2 schůzky po 3 hodinách)
Poznámka: ceny stanovujeme podle obtížnosti a rozsahu úkolů. Na cenu má vliv množství dokladů, náročnost účetních operací, délka přípravy u výuky nebo doprava za klientem.
Zajistíme pro vás také administrativu a papírování, které není mezi podnikateli oblíbené. Díky zkušenostem a praxí se v nich dokážeme rychle zorientovat a navrhnout nejsnadnější řešení a provedení.
Vyřešíme za vás
Pomůžeme vám při organizaci pohovorů. Zadáme za vás inzerát, pročteme životopisy nebo zpracujeme hlášení volného místa na úřadu práce. Vy dostanete pouze seznam výběru kandidátů a termín pohovorů.
Nejsme pracovní agentura, nejsme personalisté. Ale víme, že hledat pracovníka vyžaduje čas a energii, kterou podnikatel může daleko efektivněji zužitkovat při vydělávání peněz. Budeme s vámi spolupracovat na dlouhodobém hledání výjimečných zaměstnanců.